لطفا نکات مهم راجع به ثبت سفارش، نحوه پرداخت هزینه و روش تحویل آن را در ادامه مطالعه نمایید.
مطالب زیر توضیح سوالاتی است که توسط اکثر مشتریان پرسیده میشود.
1) همه ی سفارش ها از طریق سایت ثبت میشوند.
در اینستاگرام پاسخگوی سوالات مشتریان عزیز هستیم. از طریق چت آنلاین فروشگاه هم میتوانید با ما در ارتباط باشید ( آیکون چت پایین سمت راست سایت). پشتیبانی تلگرام فعال نیست.
از زمان ثبت سفارش تا زمان ارسال، وضعیت سفارش از طریق پیامک به شماره ای که ثبت می کنید اطلاع رسانی خواهد شد.
کد رهگیری پستی برای شما پیامک میشود. بسته ها صبح تحویل پست داده میشود و کدهای رهگیری بعد از ظهر یا عصر به بعد پیامک خواهد شد.
2) پرداخت هزینه سفارش از طریق سایت و در زمان ثبت سفارش انجام میشود. (پرداخت در محل انجام نمیشود).
3) ارسال سفارشات از تهران است.
برای ارسال به شهرستان گزینه "پست" و برای ارسال به تهران گزینه های "پست" و یا "پیک" بعد از انتخاب شهر و استان فعال می شود.
بسته های پستی با توجه به روزی که در هنگام خرید انتخاب شده، ارسال میشود.
4) چنانچه سفارشی را ثبت کردید و نیاز به اضافه کردن کالای جدید به سفارش خود را دارید، لطفا تا قبل از آماده سازی سفارش اول، یک سفارش جدید ثبت کنید .سپس نحوه ی ارسال سفارش دوم را، گزینه ی "همراه با سفارش قبلی" انتخاب نمایید. یکبار میتوانید به سفارش اضافه کنید. در سفارش دوم ما به التفاوت هزینه ارسال با توجه به وزن و افزایش حجم محاسبه میشود. ( سفارش های نگهداری در انبار محدودیت افزودن به سفارش ندارند)
بعد از ارسال (بسته های پستی) برای رهگیری بسته خود از طریق پست جمهوری اسلامی ایران به لینک زیر مراجعه نمایید:
و کد رهگیری پستی که یک عدد ۲۴ رقمی است و برای شما پیامک میشود را در آن وارد کنید.